Shamz

svar på tal



Hej Norah, alla som följt mig i min gamla blogg http://shamz.blogg.se vet att den där videon bara var ett skämt, precis som alla mina andra videos där jag gör till mig. Just den när jag sjunger så fick jag bara en adrenalin rush när jag hörde dom här tjejerna sjunga så jag valde att underhålla mina läsare lite med en rostig röst såhär. Dont hate habibi jag garvade själv åt klippet och det hela var ett skämt. Men du verkar ha missat det. Dessutom skämms jag inte över något jag har publicerat. Du får gärna skämmas åt mig om du känner för det :)





Luktar det rädsla här ? eller är det bara jag? Lyssna här Mimi, du säger att det finns tillräckligt med moskér i Sverige men vet du om att det bara finns 4 "stora" moskéer i hela Sverige med sina 300.000 muslimer?Ska jag åka hem till Somalia för att jag inte håller med haha jag trodde det här var ett fritt land där man kan ha öppna diskussioner, inte behöva hålla med varandra. Ett land där man kan rita profeter som hundar :) Varför i all sin dar skulle dina barn växa upp till "allah uekber"? Vi får inte ens ha kvar minareterna på våra moskéer. Än mindre kommer du kunna höra bönropen. Sluta överdriva nu. Du säger att du inte är svensk men ändå skapar du ett "vi" och "dom"- sorgligt. Vad är det för fel med att "fler o fler kvinnor täcker sig" ?! Ska man ha rätten att ta av sig kläderna ska man för fan ha rätten att sätta på sig kläderna också eller hur? Eller lever vi i ett samhälle där man är friare ju naknare man är? Man tar seden dit man kommer kära du men om vi nu har rätten att bygga friskolor, rätten att bygga moskér, då jävlar tänker vi göra det! Sverige är verkligen inget kristet land, nu är du ute och cyklar i lingonskogen.

Självklart ska de muslimska kvinnor som vill festa få göra det, men är det bara jag som tycker det är kul att alla andra förutom den muslimska kvinnan talar om detta? Som om hon inte har egna åsikter... snälla du. JAG ÄR EN MUSLIMSK KVINNA MED SLÖJA: vill jag festa så sätter jag på mig mina stillettos och ingen kan hindra mig. "Fanta shiro fil ard" som min mamma brukar säga haha

WA ALEYKUM SALAM ♥





Amal och Hanna - Tack för stödet systrar :)
Maryan - Vad yrar du om?





Naww <3 tack! Även om jag inte är lika aktiv längre och inte kommenterar mina gamla läsare så vill jag att ni ska veta, jag är tacksam för all stöd jag fick :)


- Nu ska jag sätta igång att plugga. Idag stannar jag hemma. Orkar inte göra något. Ska plugga och jag drar till gymmet senare typ runt kl.14.00 - beach 2010 haha :) anyway ha en härlig onsdag mina bloggnosar♥ Miss shamz loves you

//Miss well-Shamz (bara fnatte förstår det haha)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: