Shamz

Usama Bin Laden (varning för starka bilder)




Dagens chockerande nyhet var när Obama imorse höll sitt tal om "oporation kill" mot Usama Bin Laden. Om jag för sakens skull köper att han är död. Varför dödas han och inte får en rättegång som alla andra människor?

Vem gav usa rätten att åka runt och döda folk titt som tätt?
När jag ställde den här frågan till min syster imorse så svarar hon att de gjorde rätt eftersom han dödade många. Okej, det låter logiskt. Ett öga för ett öga. Men om vi nu ska leva efter den moralen, när inleds dödsdomen för Bush? Han har väl varit orsak för minst lika många offer?

Det kanske inte gäller honom?

Vad jag inte förstår är varför usa tillåts vara någon slags världsstat där dom ansvarar för alla andra länder. Som t.ex dom där somaliska ungdomarna som dömdes av amerikansk domstol till livstid för att de var pirater. Whatta hell? Är de amerikanska medborgare kanske? Blir så irriterad på att ingen ifrågasätter varför de inte bara grep Usama. De firar att man mördade honom. Sedan så kan jag inte hjälpa att bli indragen i alla konspirationsteorier som sprids som eld i nätet. Ibland kan jag inte låta bli att bli förundrad över hur lite vi vet om vad som sker bakom stängda dörrar. Vad vet om al kaida egentligen? Frågar du mig är den en grupp skapad och livnärs utav usas parlament. Det finns fööör mycket som bevisar det för att jag ens ska orka ta upp det.. Men om ni vill kan jag skicka länkar. Det är bara att skriva till bloggmejlen.


Okej nu kan vi sluta låtsas att de dödat han för sakens skull som jag sa tidigare. Dags att tala klarspråk. Om Obama ska övertyga mig att de dödat Tim Osman.. oj.. jag menar Bin Laden.. då vill jag se bildbevis samt något som verkligen stödjer att han är den Bin Laden vi alla tror att han är.Bevis på att de ljuger:


1. Bilden som cirkulerade imorse har jag sätt tidigare. Photoshop.

2. "Dna"-bevisen dom påstår ska bevisa att det är han.. var fick de tag på hans dna? För att bevisa måste de ju ha hans gener sedan tidigare så att de kan kolla att de är identiska med generna från personen de sköt i huvudet. En sådan undersökning tar dagar dessutom.. ännu mer bs...

3. Varför i allsindar dumpar man hans kropp i havet? En person som dödats imorse och som har en sådan stor betydelse. Ingen obduktion? Inga bevis? deras orsak till att kasta kroppen i havet var att de hade ingenstans att lägga den. Öööhmm man begraver folk?

4. TOG DET VERKLIGEN 10 ÅR? att hitta någon som bodde en kilometer ifrån en huvudstad? Weey weeyy.. even I could've found him faster... IF THaTS THE CaSE







Det här är bilden tv4 visade imorse. Ett stort LOOOOLL den sprack asså.. Den sprack så hårt att jag fick en sprackout haha asså hans ansiktsfärg matchar inte hans kropp. När någon skjutits i huvudet blir ögonen svarta. Och bortsätt från ögonen så ser resten av ansiktet ut som vilken bild utav han som helst. Än en gång. Lol. Thaks for the laughs.




Vad jag tror detta handlar om är; En skenmanöver. De vill få bort vår koncentration ifrån något annat som pågår. Vad kan det vara?Hmm LYBIEN? vet inte.. men något är det.

Ta hand om er bloggnosar♥
Ni sover väl gott nu när stora starka usama är död =)

//Sshamz

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: